طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

مواردی که آژانس های مسافرتی ( یا هتل ها ) برای موفقیت به آن ها نیاز دارند

طراحی سایت ریسپانسیو که بر روی گوشی های موبایل به آسانی و به صورت کامل مشاهده شود، جز اصلی ترین موارد در طراحی این گونه وبسایت ها است. همچنین در طراحی سایت آژانس های گردشگری لازم است که مطالب سایت با شبکه های اجتماعی و اپ موبایل آژانس ( در صورتی که طراحی اپلیکیشن موبایل هم صورت گرفته باشد ) یکپارچه یا Integrated باشند.
همانطور که در مقالات قبلی به تفصیل اشاره شد، طراحی سایت آژانس های مسافرتی و هتل ها از قواعد خاصی پیروی می کند. در این مقاله از ذکر جزییات که قبلا به آن ها اشاره شده است خودداری نموده و به موارد کلی اشاره می کنیم.
1- وب سایت:
طراحی سایت آژانس های مسافرتی و هتل ها از قواعد خاصی پیروی می کند. در این مقاله از ذکر جزییات که قبلا به آن ها اشاره شده است خودداری نموده و به موارد کلی اشاره می کنیم. طراحی سایت ریسپانسیو که بر روی گوشی های موبایل به آسانی و به صورت کامل مشاهده شود، جز اصلی ترین موارد در طراحی این گونه وبسایت ها است. همچنین در طـراحی سـایت آژانـس های گردشگری لازم است که مطالب سایت با شبکه های اجتماعی و اپ موبایل آژانس ( در صورتی که طراحی اپلیکیشن موبایل هم صورت گرفته باشد ) یکپارچه یا Integrated باشند.
مختصات دقیق محل آژانس یا هتل از طریق Google Map نیز باید در قسمت تماس با ما آورده شود. مواردی مثل داشتن بالای وبسایت روی دستگاه های مختلف، محتوای کافی، راحتی کاربران در استفاده از سایت ( User-friendly ) و سایر موارد بهینه سازی سئو، همگی باید در طراحی سایت لحاظ شوند. در ضمن وب سرویس گردشگری که برای ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین پرواز، اتاق و ... از آن استفاده می شود، باید به بهترین شکل پیاده سازی شده باشد. در غیر این صورت شانس آژانس یا هتل برای جذب کاربران و جلب رضایت مشتریان به شدت کاهش می یابد.
2- شبکه های اجتماعی:
شبکه های اجتماعی امروزه به راه آسان و نسبتا ارزانی برای تبلیغ خدمات تبدیل شده اند. با افزایش تعداد کاربران، تعداد شبکه های اجتماعی و انواع آن ها نیز رو به گسترش است. اما در زمان تبلیغ برای آژانس های مسافرتی و هتل ها توصیه نمی شود که روی کمیت و تعداد شبکه های اجتماعی تمرکز و سرمایه گذاری زمانی و مالی صورت گیرد. بلکه استفاده از تعداد کمتری از شبکه های اجتماعی که بازده بیشتری دارند و گذاشتن پست های بهینه و تاثیرگذار که با فضای هر شبکه هماهنگ باشند ( کیفیت بیشتر پست ها )، بیشتر از گذاشتن پست های یکسان در تعداد زیادی از شبکه ها موثر است.
3- ایمیل های تبلیغاتی:
آژانس های مسافرتی و هتل ها باید از طریق ارسال ایمیل های دسته ای با مشتریان خود در تماس باشند. معرفی تورها و خدمات جدید از طریق ارسال ایمیل های انبوه بسیار موثر است. نکته مهم در ارسال این گونه ایمیل ها انتخاب موضوع و نوشتن توضیحات است که باید به زبانی ساده بیان شوند و تا جای ممکن از حالت شعاری و تبلیغات محض دور باشد تا در جذب مخاطب مفید واقع شوند.
4- جذب مخاطب ارگانیک:
درباره تفاوت مخاطبین ارگانیک و پرداختی در مقاله های پیشین صحبت شده است. صاحبین آژانس های مسافرتی باید سیاست های خود را به گونه ای تنظیم کنند که بعد از گذشت چندین ماه از طراحی سایت خود در صدر لیست صفحات جستجو قرار بگیرند. این امر با رعایت اصول سئو و بهینه سازی سئو سایت ها امکان پذیر می شود.
اگرچه جذب مخاطبین پرداختی ( برای مثال با استفاده از سرویس ادوردز گوگل ) برای فصول خاص سال مثل تابستان که میزان مسافرت ها بالا می رود مفید است، اما باید در نظر داشت که کاربران به طور پیوسته در حال جستجو در اینترنت می باشند و بسیاری از آن ها در فصول خلوت تر به جستجوی تورها و انتخاب مقاصد سفرهای سال آینده خود می پردازند. در نتیجه آژانس هایی سود اصلی را خواهند داشت که با جستجوی کاربران در گوگل و بدون استفاده از خدمات تبلیغاتی در صفحات اول جستجو جای گرفته باشند.
5- بلاگ:
در زمان طراحی سایت آژانس های مسافرتی و هتل ها قرار دادن قسمت بلاگ بسیار مهم است. مهمتر از آن نحوه استفاده از بلاگ سایت است. بلاگ یک وبسایت جای انجام تبلیغات نیست! برای انتخاب موضوع های نوشته شده در بلاگ، قبل از هر چیز سه موضوع را از خود بپرسید: اول این که آیا مطلب ارسالی شما توسط افرادی که برای شما بیشتر اهمیت دارند خوانده می شود؟ دوم این که کاربرانی که با مجموعه شما آشنایی ندارند، موضوع مطلب ارسالی شما را جستجو خواهند کرد؟ و مطلب سوم این است که آیا همان کاربر ناآشنا با مجموعه شما حاضر به اشتراک گذاری موضوع در شبکه های اجتماعی است؟
برای مثال دو موضوع زیر هر دو می توانند در یک بلاگ نوشته شوند، اما به راحتی می توان فهمید که کدام موضوع در جذب مخاطب بهتر عمل می کند: الف ) مطلبی در مورد اتاق های بازسازی شده هتلی با طراحی مدرن و آخرین امکانات روز در منطقه ای خاص
ب ) مطلبی در مورد 5 رستوران برتر در همان منطقه
6- تبلیغات:
تبلیغات جز اساسی ترین فاکتورهای موفقیت است و نه تنها برای شروع ( و حتی قبل از شروع ) لازم است، بلکه همواره در ادامه مسیر موفقیت بخشی از سود حاصل را باید برای تبلیغات کنار گذاشت. امروزه تبلیغات و دامنه آن بیش از همیشه گسترش پیدا کرده است. برای تبلیغ آژانس های مسافرتی و هتل ها هم همانند سایر صنایع و خدمات دیگر روش های گوناگونی وجود دارد: از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات تلوزیونی. در بحث دیجیتال مارکتینگ تبلیغات شامل تبلیغات بنری یا متنی در وبسایت های پربازدید، تبلیغات ویدیویی در شبکه های اجتماعی تصویر گرا، تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی، استفاده از خدمات گوگل ادوردز و ... می شود. انتخاب نوع تبلیغات بستگی به میزان بودجه و استراتژی آژانس های گردشگری و هتل ها دارد.
جمع بندی:
بهره گرفتن از تمامی موارد نوشته شده در بالا، برای آژانس های گردشگری و هتل ها لازم هستند. با داشتن یک استراتژی مناسب و بهره بردن همزمان از همه موارد فوق، یک آژانس یا هتل می تواند گام بزرگی در جاده پیشرفت و موفقیت بردارد.

  • ۹۶/۰۷/۱۵
  • بهروز اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.