طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

زمینه مقاله : بازاریابی آنلاین

ده روش و نکته کلیدی برای پیشرفت برندتان در اینستاگرام

1396/03/18
تبلیغات در اینستاگرام این روزها به یکی از رایج ترین مدل های تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. برای ایجاد کمپین تبلیغاتی موفق و افزایش فالوور هایتان می توانید طبق نکات ساده و مهم زیر عمل کنید. اسپانسر اینستاگرام هم از روش های نسبتاً جدید تبلیغات آنلاین می باشد.
اینستاگرام این روزها به یکی از پرکاربرترین شبکه های اجتماعی در تمام دنیا تبدیل شده است. در کشور ما هم اینستاگرام طرفداران زیادی دارد. اینستاگرام از نظر طراحی اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی سریع و راحت را در هر لحظه به کاربران خود می دهد. شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی دیگر (مثل فیسبوک) این روزها بیشترِ وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند. این موضوع اهمیّت این شبکه اجتماعی را در بحث بازاریابی الکترونیک و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی را تایید می کند. برای افزایش فالوور هایتان و موفقیت بیشتر می توانید طبق نکات ساده و مهم زیر عمل کنید:
۱– از جلوه های دیداری نهایت استفاده را ببرید:
شما برای جذب مشتری هایتان از کیلومترها دورتر از محل کار خود احتیاج به پیروی از ۴ دستور کلی دارید:
۱– عکس هایی که به اشتراک می گذارید از نظر سبک قوی و دارای کیفیت بالا باشند.
۲– از یک ترتیب رنگی استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد آن را تغییر ندهید.
۳– اگر از جلوه های اینستاگرام (فیلترهای گوناگون رنگ آمیزی) برای عکس هایتان استفاده می کنید، حتماً از یک فیلتر خاص استفاده کنید و آن را تغییر ندهید.
۴– عکس ها و کپشن (متن زیر عکس) را بیش از حد با نوشته شلوغ نکنید.
اگر این موارد را به طور کلّی خوب اجرا کنید برند شما به سرعت شناخته خواهد شد. حتی اگر یک کاربر در حین گردش های معمول آنلاین خود نگاهی سریع به صفحه ی شما بیندازد این اتفاق می افتد. برای مثال برند نایک (Nike) از این تکنیک ها استفاده کرده است. بعد از دیدن چند پُست شرکت نایک، شما بدون این که اسم نایک یا لوگوی آن را در مطالب ببینید می فهمید که این مطلب را چه شرکتی به اشتراک گذاشته است (معنی طراحی پست های بهینه همین است.)
تنها راه موفقیت در شبکه های اجتماعی خلاق بودن است. این که صرفاً از محصول خود عکسی شیک بگیرید و با فیلترهای اینستاگرام تزیینش کنید کافی نیست. راه حل این است که چیزی متفاوت خلق کنید: بی همتا و در عین حال ساده تر از آن چه فکر می کنید! (معنی طراحی پست های بهینه همین است.)
۲– از تجربه ی متخصصین تبلیغات کمک بگیرید:
کمک گرفتن از تجربه و تخصّص افراد حرفه ای در هر زمینه ای مفید است، به خصوص زمانی که خلاقیّت و یا پیگیری خودتان کافی نیست. افرادی که به صورت تخصّصی کارهای گرافیک و عکاسی انجام می دهند، می توانند در صورت خلاق بودن مشکل کسب و کار شما را حل کنند. با انتخاب اسپانسر در اینستاگرام فرصت خوبی برای رونق دادن به کار خود دارید که در این زمینه هم متخصّصین بازاریابی اینترنتی آماده ی راهنمایی شما هستند.
۳– نهایت استفاده را از تصاویر ببرید:
بهترین تمرین برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی این است که مطالب خود را با سطح فکر مخاطبین هماهنگ کنید. مطلب فوق العاده مهم در مورد تصاویر این است که خیلی بیشتر از نوشته ها عمومی و جذّاب هستند. برای مثال شما می توانید یک عکس مشخّص را همزمان در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، پینترست و تامبلر به اشتراک بگذارید که دارای مخاطبین متفاوت با اینستاگرام هستند. ولی اصولاً مثل اینستاگرام رسانه های دیداری هستند.
یک عکس عالی که همزمان در شبکه های اجتماعی که در بالا گفته شد، به اشتراک گذاشته شود توانایی دسترسی کاربران به شما را سه برابر بیشتر می کند.
۴– از هشتگ ها (#) استفاده کنید:
تعداد هشتگ های استفاده شده در هر پست به صورت ماکزیمم سی هشتگ می باشد. اما ابتدا باید پنج تا ده هشتگ را امتحان کنید و ببینید که افزایش فالوورها (دنبال کنندگان صفحه ی شما) اتفاق می افتد یا نه. و اگر تعداد فالوورها بالا رفت به میزان مطلوب شما هست یا خیر. بر این اساس تعداد هشتگ ها را به مرور زمان به دست می آورید. بالا بودن تعداد هشتگ های استفاده شده همه ی کار نیست. شما می توانید از هشتگ کمپین تبلیغاتی خودتان استفاده کنید. یا از هشتگ های پر کاربرد استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید. در انتخاب هشتگ ها مسایلی مثل محرمانه بودن یا حتّی جذّاب بودن اهمیت ندارد.
۵– در جنبش هایی مثل امور خیریه شرکت کنید:
فعالیّت در زمینه امور خیریه به صورت های مختلف مثلاً در مورد راه اندازی پناهگاه های حیوانات کار بسیار ارزشمندی است. شما با فعالیّت مناسب در شبکه های اجتماعی می توانید با افراد همفکر خود آشنا شده و فعالیّت های خودتان را گسترش دهید. یا اینکه در این امور سهیم شوید و در کنار انجام کارهای خیریه دیگران را با موسسه ی خود بیشتر آشنا کنید.
۶– سرگرم کننده و الهام بخش باشید:
قبل از این که به فروش فکر کنید این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید که مخاطبین شما باید از مطالب ارسالی شما لذّت ببرند. پس مطمئن شوید که مطالب ارسالی شما سرگرم کننده، الهام بخش و یا حداقل مفید هستند. اینستاگرام در زمینه ی تبلیغات آنلاین برای تجارت و سرگرمی است. اگر هدف شما صرفاً فروش فوری و بالا آمدن برندتان است در زمینه های دیگر موجود تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید.
۷– دیگران را ارتقا دهید و مطالب ارسالی آنها ریپُست (Repost) کنید:
شما می توانید با استفاده از یک تکنیک ساده تعداد فالوور های خود را بالا ببرید: به این ترتیب که با برند دیگری که تقریباً به اندازه ی خودتان فالوور دارد هماهنگ شوید و شما برای آنها پست بگذارید و آن برند را تبلیغ کنید و برعکس. برای کسانی که بودجه بیشتری دارند همین تکنیک با پرداخت مبلغی به صاحبان صفحات برندهای بزرگ یا برندهای تاثیرگذار روی کار شما که تعداد فالوور بسیار بیشتری نسبت به شما دارند انجام می شود. با استفاده از این روش شما به زودی تعداد قابل توجهی فالوور پیدا خواهید کرد. اگر برند مذکور حاضر به فالو کردن صفحه ی شما شود، تاثیر این تکنیک بسیار بیشتر می شود. ریپست کردن به معنی دوباره ارسال کردن یک مطلب از صفحه ای دیگر است که با اپلیکیشن ریپوست به راحتی قابل انجام است.
۸– ارتباط خود را با فالوور ها حفظ کنید:
جدا از این که شما در چه سطحی هستید، قبل از هر چیز باید اجتماعی رفتار کنید و این موضوع خیلی مهم است. شما باید با افرادی که تحت تاثیرتان هستند و حتّی کاربران دیگر در تعامل باشید. به دنبال شرکا و تاثیرگذاران صنعت خود باشید و آنها را فالو کنید. حتی شبکه های تلوزیونی، خبرگزاری ها و مجلاتی که ممکن است در آنها روزی اسمی از شما بیاید را از قلم نیندازید!
۹– از لینک موجود در قسمت بیوگرافی استفاده کنید:
پست های اینستاگرام این قابلیّت را ندارند که در آنها لینک قرار داده شود (برای مثال: آدرس مستقیم که با یک کلیک به سایت شما وصل میشود.) اما این شانس در قسمت بیوگرافی موجود است، آنرا از دست ندهید! توجه داشته باشید که اگر چند آدرس اینترنتی مختلف دارید، بعد از مدتّی باید آنها در قسمت بیوگرافی تغییر دهید (به خصوص به هنگام پیشرفت زیاد شرکتتان و یا ساخت محصولی جدید.) اگر تعداد فالوورهای شما بالا باشد قرار دادن این لینک به سادگی می تواند باعث افزایش رتبه ی وب سایت یا همان رنک وب سایت شما شود.
۱۰– بروز باشید و از تجربه کردن راه های مختلف نترسید:
شما همیشه باید درباره ی زمینه ی فعالیّت خود در حال مطالعه و تحقیق باشید. در آخر از طریق تجربه است که به موفقیّت می رسید.

1396/03/18
تهیه شده توسط تیم تحریریه ایـده پـرداز

نظرات (۲)

  • محمد هستم
  • اتفاقا لینکی به اشتراک گذاشتم که در مورد راه های افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام توضیح داده . نمیدونم تا چه اندازه صفحه های ایرانی از این طریق تونستن به لایک و فالوور برسن، چون برای مثال توی بخش هشتگ این مطلب، از هشتگ های معروف اینستاگرام گفتن که انگلیسی هستن و با این کار اکثر لایک ها و فالوورها غیر ایرانی خواهند بود . 
    در هر صورت ممنون از مطلب خوبتون
    سلام خویی؟ دوست داری با وب ما تبادل لینک داشته باشی تا بازدیدکننده هات خیلی زیاد بشه اگه علاقه داری این کارو کنی به وب ما با نشانی 
    https://clash-royale-ir.blog.ir
    ی سر بزن و در قسمت نظرات بهم بگو خیلی به نفعت میشه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.