طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

کـلمات کـلیدی و کاربرد های آن در دیـجیتال مارکتینگ

1396/03/10
کلمات کلیدی مهم ترین عنصر جستجوگرها برای هر موتور جستجو هستند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی،اولین و مهم ترین گام برای کمپین موفق در جستجوگرها است. اگر در این مرحله اول موفق نباشید، که ابتدای جاده پیش رو است و بسیار پر از دست انداز، به احتمال زیاد شما فقط زمان و پول خود را از دست داده اید. راه های بسیاری برای ...
کلمه کلیدی ( Keywords ) :
کلمات کلیدی مهم ترین عنصر جستجوگرها برای هر موتور جستجو هستند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی،اولین و مهم ترین گام برای کمپین موفق در جستجوگرها است. اگر در این مرحله اول موفق نباشید، که ابتدای جاده پیش رو است و بسیار پر از دست انداز، به احتمال زیاد شما فقط زمان و پول خود را از دست داده اید. راه های بسیاری برای تعیین کلمات کلیدی برای بهینه سازی وجود دارد و معمولا لیست نهایی آنها بعد از تجزیه و تحلیل دقیق این حاصل می شود که : جمعیت آنلاین چه چیزی جستجو می کنند، کلمات کلیدی که رقبای خود انتخاب کرده اندو مهمتر از همه رسیدن به اینکه کدام کلمات کلیدی هستند که شما احساس می کنید سایت شما را به بهترین نحو ممکن توصیف می کنند.
1-انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی
به نظر می رسد که زمان مناسب برای اینکه شما به راحتی بتوانید نتیجه ای مناسب برای جستجوی یک تک واژه بگیرید قرن ها پیش بوده. در حال حاضر، وب توسط جمعیت وسیعی از سایت ها احاطه شده است، دستیابی ثابت به رتبه های بالا برای جستجوی یک واژه تقریبا غیر ممکن است. دستیابی به رتبه بندی بالا ثابت برای رشته های از دو یا سه کلمه هدف واقعی تر است.
به عنوان مثال، اگر شما یک سایت در مورد اتومبیل دارید، سعی نکنید روی کلمه کلیدی "اتومبیل" کار کنید. در عوض شما می توانید تمرکز بر روی کلمات کلیدی مانند " خرید اتومبیل"، "انواع مدل های اتومبیل "، "اتومبیل های ارزان"و ... داشته باشید. موفقیت برای کلمات کلیدی یک یا دو کلمه ای بسیار دشوار است و اغلب، ارزش زمان و زحمت آن را ندارد، بهتر است روی کلمات کلیدی بسیار خاص و دارای رقابت کمتر تمرکز کرد.
اولین چیزی که شما نیاز دارید، یافتن کلمات کلیدی است که توصیف محتوای وب سایت شما را تشریح کنند.در حالت ایده آل،شما کاربران خود را به خوبی و درستی می توانید حدس بزنید و بدانید کلمات جستجوی آنها به سایت شما منتهی می شوند. برای نزدیک شدن به این شرایط ایده آل می بایست از ابزار جستجوی کلمات کلیدی بهره بگیرید.
در هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای بهینه سازی، شما نه تنها نیاز به در نظر گرفتن تخمین تعداد جستجو ماهانه دارید، بلکه ربط این کلمات کلیدی به محتوای وب سایت شما نیز باید در نظر گرفت. هر چند کلمات کلیدی محدود، جستجو کمتری را نسبت به کلمات کلیدی عمومی شامل می شوند ، از آنجا که کاربران علاقه مندتری به پیشنهاد شما هدایت می کنند، ارزشمندتر هستند. فرض می کنیم شما بخشی در وب سایت خود دارید که مشاوره ی زمانی است که می خواهید یک اتومبیل را اتخاذ کنید و تحویل بگیرید. شما ممکن است متوجه شوید که"خرید قسطی اتومبیل"نتیجه بهتری از کلمه کلیدی مانند "خرید اتومبیل قسطی" می دهد. این صفحه علاقه کمتری برای افرادی که صاحب اتومبیل هستند را دارد، در مقایسه با کسانی که پتانسیل خرید اتومبیل را دارند. بنابراین، در هنگام مشاهده تعداد بازدید جستجوی کلمات کلیدی در هر ماه، می توانید کلمات کلیدی منحصر به مقالات و محنوای خود را شناسایی کنید.
2-تعداد کلمات کلیدی در صفحه یا تراکم
پس از انتخاب کلمات کلیدی مناسب که سایت شما را تشریح می کنند و مرتبط با خواسته های بازدیدکنندگان شما هستند، گام بعدی غنی تر کردن صفحه خود از این کلمات کلیدی است. اگر چه تراکم کلمات کلیدی در صفحه سایت، دیگر از موارد خیلی مهم سئو نمی باشد، اما همچنان بیانگر مرتبط بودن صفحه شما با آن کلمات کلیدی است. به طور کلی، تراکم بیشتر کلمات کلیدی در صفحه نشان از ارتباط بیشتر با آن کلمات است. تراکم توصیه شده برای 2 یا 3 کلمه کلیدی اصلی بین 2 تا 7 درصد می باشد و برای کلمات کلیدی دیگر 2 تا 3 درصد می باشد.
3-مکان های ویژه ی کلمات کلیدی
اهمیت کلمات کلیدی نه تنها در مقوله کمیت آنها، بلکه در کیفیت آنها نیز می باشد. برای مثال داشتن کلمات کلیدی بیشتر در عنوان صفحات، heading و پاراگرافهای اول بسیار با ارزش تر از داشتن تعداد خیلی زیاد کلمات کلیدی در پایین صفحه است. به همین دلیل است که نام آدرس اینترنتی (به ویژه دامنه)، نام فایلها و فولدرها، عنوان صفحه و عنوان heading در هر بخش اهمیت بیشتری از متن معمولی دارد.بنابراین،در شرایط برابر بین شما و رقبای خود، تفاوت داشتن کلمه کلیدی در URL باعث افزایش بسیار زیاد رتبه شما با رقیبانتان خواهد شد.

1396/03/10
تهیه شده توسط تیم تحریریه ایـده پـرداز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.