طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

صفحات فرود ( Landing Pages ) و نکات ضروری آنها

1396/03/12
اگر طراحی صفحات فرود به خوبی انجام شده باشد، تا حد زیادی می تواند تبلیغات اینترنتی را برای PPC و یا کمپین های بازاریابی ایمیل شما بهبود بخشد. به جای هدایت بازدید کننده از این منابع به وب سایت عمومی ( که زمان زیادی برای پیدا کردن آنچه که دنبال می کنند صرف می شود ) شما می توانید آنها را به یک صفحه فرود خاص طراحی شده هدایت کنید که آنها را دقیقا به همان مسیر که می خواهند می برد.
صفحات فرود: ( Landing Page )
اگر طراحی صفحات فرود به خوبی انجام شده باشد، تا حد زیادی می تواند تبلیغات اینترنتی را برای PPC و یا کمپین های بازاریابی ایمیل شما بهبود بخشد. به جای هدایت بازدید کننده از این منابع به وب سایت عمومی ( که زمان زیادی برای پیدا کردن آنچه که دنبال می کنند صرف می شود ) شما می توانید آنها را به یک صفحه فرود خاص طراحی شده هدایت کنید که آنها را دقیقا به همان مسیر که می خواهند می برد. اما ایجاد صفحات فرود موثر، همان ایجاد خبرنامه وب سایت و یا کمپین های بازاریابی ایمیل موفق نیست. دستورالعمل های خاصی ( از جمله بهینه سازی سئو و افزایش رنک ) وجود دارند که شما باید به منظور به حداکثر رساندن موفقیت صفحه خود به آنها پایبند باشید.
صفحه فرود چیست؟
در ساده ترین حالت، یک صفحه فرود به هر صفحه وبی گفته می شود که یک کاربر می تواند وارد آن شود.
هدف شما از طراحی صفحات فرود چیست؟
طراحی صفحات فرود، مانند هر بخش دیگری از بازاریابی آنلاین نیاز به تعیین اهداف دارد. بدون اهداف واقعی هیچ راهی برای ایجاد یک صفحه موثر نیست. شما همچنین باید انتظارات خاصی برای صفحه فرود خود باید داشته باشید که به وسیله آنها، میزان موفقیت شما بالا می رود. این انتظارات می تواند مبتنی بر تجربه های قبلی، شواهد و یا حتی رویاپردازی شما باشد. داشتن انتظارات خاص کمک می کند که نتایج واقعی خود را با یکدیگر مقایسه کنید.
سادگی بهترین انتخاب است:
در طراحی صفحات فرود نیاز است که در مقایسه با وب سایت های دیگر، تا حد زیادی سادگیِ طراحی رعایت شود. به این دلیل که صفحات فرود اهداف بسیار خاصی دارند و نباید شامل هر گونه اطلاعات اضافی باشند که باعث شود بازدید کنندگان شما از بازدید صفحه شما منصرف شوند.
فقط سوالات مهم و مرتبط بپرسید
اگر صفحه فرود شما شامل فرم باشد مطمئن شوید که تنها برای کسب حیـاتی ترین اطلاعات طراحی شده باشد. اگر می خواهید بازدید کننده را برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل جذب کنید، از پرسش درباره آدرس ایمیلشان اطمینان حاصل نمایید. هر چیزی بیش از آن، شانس اتمام و ارائه فرم را از جانب بازدید کنندگان پایین می آورد.
اگر شما کالایی را برای خرید به بازدیدکنندگان ارائه می دهید، پیشنهاد را به ساده ترین شکل ممکن در اختیارش قرار دهید. فقط سوالات مهم و مرتبط بپرسید: مثل صدور صورت حساب، اطلاعات حمل و نقل به همراه صفحه نمایش تایید قبل از قرار دادن سفارشات. طراحی صفحات فرود پیشنهادتان را تا حد امکان ساده و مختصر نگه دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر از آنها تا پس از قرار داده شدن سفارشات صبر کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.