طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

تبلیـغات در اینستاگرام، انواع روش ها و مزایای بهره گیری از آن

1396/03/25
طی آمار بسیاری از منابع تحقیقاتی در زمینه گسترش شبکه های اجتماعی، بطور تقریبی 55% افراد بین 18 تا 29 ساله در آمریکا و اروپا عضو اینستاگرام می باشند. این رقم در کشور ما ایران و به خصوص در شهر های بزرگ اگر بیشتر از این نباشد، قطعا همین حدود ها است و این یعنی نسلی تاثیر گذار در جامعه امروز و فردا، دنیا را از قاب این شبکه اجتماعی محبوب نظاره گر هستند.
شرکت ها و کسب و کار هایی که بتوانند از این قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی استفاده کنند و از ویژگی انتشار تصاویر و ویدیو این شبکه بهره مند شوند، فرصت رشد بسیار خوبی را به مجموعه خود داده اند. بهترین راه برای معرفی کسب و کار خود در این شبکه اجتماعی، سرمایه گذاری و استفاده بهینه از سرویس تبلیغات در اینستاگرام است. تبلیغ در اینستاگرام نسبتا مقوله جدیدی است که ابزار تخصصی آنرا این اپلیکیشن چند وقتی است به مجموعه خود افزوده است و به کسب و کار ها فرصت آنرا می دهد تا با نمایش محصولات و خدمات خود در داخل پروفایل اعضا و در میان پست های آنها، خودشان را به بازار هدف خود معرفی نمایند.
از مزایای تبلیغ در اینستاگرام می توان به نکات ذیل اشاره کرد :
  • دسترسی به جامعه آماری گسترده جهت شناساندن محصول و یا خدمات
  • هدفمندی در تبلیغات با استفاده از ابزار تخصصی اینستاگرام
  • افزایش فالوور در اینستاگرام
  • افزایش بازدید سایت که منجر به افزایش رنک سایت خواهد شد
  • در صورتیکه کسب و کار ها اپلیکیشن اختصاص داشته باشند، این روش تبلیغات در شبکه های اجتماعی، آمار دانلود اپ را می تواند بطور چشم گیر افزایش دهد.
روش های تبلیغ در اینستاگرام :
1- تبلیغات تصویری ( Instagram Photo Ads ) : با استفاده از این روش، کسب و کار ها می توانند با استفاده از تصویری، برند خود و یا محصولات و خدمات خود را به اعضای اینستاگرام نمایش دهند. استفاده از این ابزار راه خوبی برای گسترش شناخت شرکت در میان جامعه مورد هدف است.
2- تبلیغات ویدیویی ( Instagram Video Ads ) : از ایجاد و نمایش تبلیغات ویدیویی تا سقف 60 ثانیه بهره مند بشوید تا در این زمان با معرفی جذابی از محصولات و خدمات خود، بتوانید احساس نیاز و مشتریان بالقوه بسازید.
طبق گذارش های تحقیقاتی 30 ثانیه اول هر ویدیو تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی اهمیت دارد و طراحی محتوای جذاب و مفید در زمان 30 ثانیه می تواند تضمین کننده تماشای کامل ویدیو تبلیغاتی اینستاگرام باشد.
3 – تبلیغات چرخشی ( Instagram Carousel Ads ) : در تبلیغات چرخشی اینستاگرام به کسب و کار ها امکان آن داده می شود که بتوانند در اسلاید های مختلف و به صورت تصاویر و یا ویدیو، جنبه های گوناگون خود را معرفی نمایند، انواع محصولات خود را در معرض دید بگذارند و یا مراحل اجرایی کار های خود را به مردم اطلاع دهند. این روش بسیار جذابی برای جذب توجه مخاطبان می تواند باشد.
4 – داستان های اینستاگرامی ( Instagram Stories ads ) : در این روش اعضای اینستاگرام بصورت تصویر کامل ( Full Screen ) تبلیغ شبکه اجتماعی خود را تماشا خواهند کرد و همانطور که از نام این روش تبلیغاتی مشخص است، به کسب و کار ها فرصت خوبی را می دهد تا داستانی جذاب از فرایند های کاری و یا روابط روزمره خود را به مخاطبان نمایش دهند و به گونه ای تبلیغات غیر مستقیم انجام دهند.
کلید های عملیاتی و تبلیغاتی در اینستاگرام ( Call-to-action buttons ) :
از امکانات بسیار کاربردی تبلیغ اسپانسری در اینستاگرام، امکان افزودن کلید های عملیاتی و کاربردی به تبلیغات است. کلید هایی که می توانند مخاطبان را مستقیم به سایت یا صفحه اینستاگرام کسب و کار هدایت کنند، اپلیکیشن اختصاصی را دانلود کنند و یا آنها را به شماره گیر موبایل خود هدایت کنند
از ویژگی های متمایر کننده تبلیغ در اینستاگرام، امکان تعیین بازار هدف دلخواه است. با استفاده از این ابزار بسیار فوق العاده کاربردی می توان فاکتور هایی مانند محل، گروه سنی، علایق و سلیقه ها، وضعیت فعلی ( Current Status )، صفحات عضو مخاطب و ده ها متغیر دیگر را دسته بندی کرد و بر اساس بازار بالقوه، تبلیغاتی هدفمند داشت.
طی گزارش های آماری، تا پایان سال 2017 میلادی بطور تقریبی 75% کسب و کار های بین المللی که دارای بیش از 100 پرسنل هستند، به گونه ای از تبلیغات اینستاگرام بهره خواهند برد. اعضای اینستاگرام دیگر تنها دوستان، خانواده و افراد مشهور را دنبال نمی کنند بلکه پیگیر برند ها و محصولات مورد توجه خود نیز هستند. این فرصت ایده آل برای تمام کسب و کار ها است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.