طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

iOS 11 : یک قدم خیلی بزرگ برای آیفون (iPhone)، جهشی نامحدود برای آی پد (iPad)

1396/03/22
نسخه ی جدید iOS بیشتر از قبل با کاربر در ارتباط است. طراحی نرم افزاری آن کارایی دستگاه ها را بالاتر می برد و از نظر طراحی ظاهر صفحات هم در دستگاه خود تفاوت را می بینید.
عنوان این مقاله شعار تبلیغاتی است که سایت اپل برای معرفی فناوری جدید خود استفاده کرده است. در اینجا مختصر به 7 توانایی این سیستم عامل جدید اشاره می شود:
1- بالا بردن توانایی آی پد ها در حد کامپیوترهای دارای سیستم عامل مکینتاش:
سیستم جدید از نظر شکل صفحه نمایش، کار کردن آی پد ها را آسان تر و نزدیک به عملکرد کامپیوترهای دارای سیستم عامل مکینتاش می کند. ویژگی هایی مثل کشیدن و رها کردن راحت تر آیکن ها واضافه شدن آپشن مدیریت فایل به صورت مستقیم که نسبت به نسخه های قبلی کار کردن با آن آسانتر شده است و ویژگی های زیاد دیگر که در طراحی اپلیکیشن موبایل تاثیر گذار است.
2- سیری ( اسم نرم افزار) راحت تر کار میکند:
سیری یک دستیار شخصی هوشمند و راهنماست که به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی برای آی او اس کار می کند و سعی می کند با زبان طبیعی انسان ها به نیاز هایشان جواب دهد. دز نسخه ی جدید، اگر شما چند دستگاه ( مثلاَ آی فون، آی پد و ...) را همزمان داشته باشید و روی هر کدام سوالی را بپرسید جواب روی همه ی دستگاه هایتان قابل دسترسی است. همچنین در نسخه ی جدید راهکار ترجمه به زبان های گوناگون در لحظه وجود دارد. در آخر در نسخۀ جدید سیری سعی می کند بر اساس خواسته ها و سوال های شما هماهنگ عمل کند.
3- پرداخت از طریق اپل آسانتر شده است:
این مورد ممکن است در ظاهر آپشن کوچکی باشد ولی با ابراز هویت از طریق اثر انگشت، پرداخت راحت و مستقیم به حساب بانکی را ممکن می کند.
4- خیلی از اَپ ها و امکانات از نظر ظاهری دوباره طراحی شده اند:
بخش کنترل دستگاه در یک صفحه طراحی شده و قابلیت لمس سه بعدی در بعضی بخش ها مثل موسیقی وجود دارد. با اینکه هنوز مشخص نیست که لمس سه بعدی چطور روی محصولات اپل که این قابلیت را ندارند استفاده می شود. فروشگاه اپل (قسمت دانلود اپ ها) بر اساس بخش های موسیقی و اخبار طراحی مجدد شده و به 4 قسمت تقسیم شده است: بخش امروز(که مطالبش هر روز تغییر می کند.مطالبی مثل معرفی اپلیکیشن روز و ...) ،بخش بازی ها، بخش اپلیکیشن ها و بخش بروزرسانی ها.
5- موبایل شما موقع رانندگی برایتان ایجاد مزاحمت نمی کند:
اپل با اضافه کردن آپشنی جدید به عنوان "موقع رانندگی مزاحم نشوید!" از دریافت پیغام اپ ها و بقیه ی پیام ها جلوگیری می کند. ای او اسِ نسخه ی جدید به صورت اتوماتیک با فرستادن یک پیام برای فرستنده می گوید که مشغول هستید.
6- قسمت موسیقی تغییرات زیادی دارد:
دسترسی وایرلس به بلندگو ها در نسخۀ جدید راحت تر و سریع تر انجام می شود. قسمت اپ موزیک دستگاه شما، می تواند آهنگ هایی را که دوستانتان گوش می دهند به شما نشان دهد.
7- توانایی بالاتر در برقراری ارتباط با واقعیت:
شما می توانید از آپشن هایی مثل حدس زدن سایز یک شی که می خواهید روی یک سطح قرار دهید استفاده کنید. نسخه جدید آی او اس این قابلیت را دارد که مثلاً سطح یک میز را شناسایی کند و اندازه یک شی (مثل یک فنجان قهوه) را که می خواهید روی میزتان قرار دهید، با مقیاس نزدیک محاسبه کند و نشان دهد.
نیل آرمسترانگ (اولین انسانی که به ماه سفر کرد) بعد از برداشتن اولین قدمش روی سطح ماه این پیام را برای زمین فرستاد: "این قدم کوچکی برای من و جهش بزرگی برای بشریت است." جمله ی شرکت اپل نوعی بازی با این جمله ی مشهور است که در عنوان این مطلب نوشته شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.