طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

جایگاه اپلیکیـشن های موبایل در فعالیت های گردشگری و لزوم ترویج بازاریـابی الکترونیـک

تـولید اپلیکیشن گردشگری بحثی است که روز به روز در حال توسعه می باشد. با توجه به تقاضای بالای بازار جهانی برای خدمات گردشگری، سرمایه گذاری و اقدام به بازاریابی آنلاین در این زمینه بسیار ضروری و سودمند است.
گرایشات به اپلیکیشن های موبایل در سال های اخیر:
اپ های گردشگری بین سایر اپ های موبایل بیشترین رشد را در میزان استفاده دارند. یک کاربر در هر ماه به طور میانگین بیش از 2 ساعت از اپ های گردشگری استفاده می کند. جالب است بدانید با این که میزان زمانی که ما آنلاین هستیم رو به افزایش است، تعداد اپ های استفاده شده از اواخر سال 2012 تقریبا یک عدد ثابت مانده است ( حدود 27 اپ ) همچنین گزارش شده که در مدت چهار سال، میزان استفاده از اپلیکیشن های موبایل 77 درصد افزایش داشته است. میزان استفاده خانم ها، هم از نظر تعداد اپ ها و هم ساعت های آنلاین بودن، بیشتر از آقایان است. افراد نوجوان و جوان هم حدود دو برابر بیشتر از افراد مسن وقت خود را با استفاده از اپلیکیشن های موبایل می گذرانند.
گرایشات جدید در تـولید اپلیکیشن گردشگری موفق، به سه دسته تقسیم می شود:
دسته اول شامل نظرات افراد و امتیازات داده شده آن ها به مکان هایی است که به آنها سفر کرده اند. ااین موضوع برای افرادی که قصد سفر به آنجا را دارند اهمیت زیادی دارد. 80 درصد افرادی که قصد سفر دارند نظرات به روز را ترجیح می دهند و 76 درصد افرادی که مسافرت می کنند تجربیات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند.
دسته دوم شامل مقایسات بین قیمت ها و کیفیت خدمات دریافت شده در مقصد می باشد. بدون در نظر گرفتن بودجه مسافر، اپ هایی که توانایی بیشتر در مقایسه قیمت ها را دارند، بسیار موفق ترند. این موضوع که مشتری بتواند با قیمت مناسب، بهترین خدمات را انتخاب کند بسیار اهمیت دارد.
دسته سوم شامل بومی سازی تـولید اپلیکیشن گردشگری است. به این معنی که پیشنهاداتی به مسافران بر اساس خواسته ها و اولویت های آنها برای انتخاب مقصد اعلام می شود. مسافران، امروزه و در آینده اپ هایی را ترجیح می دهند که هر سه مورد را شامل شوند. اپ هایی که صرفاً یک مورد را پوشش می دهند به فراموشی سپرده می شوند.
لزوم استفاده از جلوه های تصویری در تبلیغات:
استفاده از کلیپ های واقعیت مجازی و قرار دادن این کلیپ ها در شبکه های اجتماعی تصویرگرا، بسیار بیشتر از قرار دادن عکس و توضیحات از سرویس های خدماتی، مشتری را جذب می کند.
چرا اپلیکیشن گردشگری؟
تـولید اپلیکیشن گردشگری بحثی است که روز به روز در حال توسعه می باشد. در سال های اخیر بازاریابی آنلاین اپ های گردشگری به یکی از مهم ترین و اصلی ترین شاخه های بازاریابی اپ های موبایل تبدیل شده است. اپ های گردشگری با بهره گرفتن از وب سرویس های گردشگری، رزوراسیون آنلاین هتل ها و طرح ریزی یک سفر رویایی با تمام جزییات را به وسیله گوشی همراه، امکان پذیر می کنند. سرمایه گذاری در این بحث با توجه به تقاضای بالا برای گردشگری در دنیا امری ضروری است. امروزه برای رقابت در عرصه گردشگری، صرفا نمی توان به طـراحی سایت گردشگری قناعت کرد. کار مهمی که بازاریابان تخصصی گردشگری می توانند انجام دهند، آنالیز حجم بالای اطلاعات آنلاین، همزمان با سرعت تغییر آن هاست، تجزیه و تحلیل این گونه از اطلاعات، امروزه به مدلی از تشخیص رفتار مسافران تبدیل شده است. آژانس های گردشگری با دریافت این آنالیز ها می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.