طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

آشنایی با شرکت آمـادئوس و راهنمایی در خصوص وب ســــرویــس پـــرواز

وب ســرویـس پرواز آمـــادئوس بزرگترین و شناخته شده ترین گزینه و راه حل در خصوص ارائه و فروش پروازهای بین المللی با قیمت مناسب به صورت B2B و B2C می باشد. از مزایای آن می توان به قابلیت فروش پروازها بر روی استاک های شرکتهای هواپیمایی خود، و همچنین فروش پروازهای SOTO نام برد.
وب سرویس چیست؟
از نگاه فناوری اطلاعات و بر اساس استانداردهای تعریف شده، وب سرویس، سرویس یا خدمتی است که از طریق اینترنت توسط یک سرور ( Server ) به سرویس گیرنده یا ( Client ) ارائه می‌شود. در بیشتر موارد وب سرویس به صورت یک رابط وب، بین نرم‌افزارهای مختلف مانند اپلیکیشن های موبایل یا وب سایت‌های مختلف با پایگاه داده‌ها ( Data Base ) استفاده می‌شود.
معرفی شرکت آمادئوس :
آمادئوس آی‌تی گروپ ( Amadeus IT Group ) شرکت بین المللی ارائه کننده راهکار های آنلاین، برای آژانس های گردشگری در خصوص خدماتی از قبیل: رزرواسیون پروازهای بین المللی، رزرواسیون آنلاین هتل، رزرواسیون آنلاین بلیط قطار، کرایه اتوموبیل و ... می باشد. دفتر مرکزی آمادئوس در شهر مادرید اسپانیا قرار دارد.
تاریخچه شرکت آمادئوس :
این شرکت، در سال 1987 توسط شرکت‌های هواپیمایی ایر فرانس، لوفت‌هانزا و هواپیمایی ایبریا تاسیس شد. این سه شرکت هواپیمایی، همچنان به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت آمادئوس به‌شمار می‌آیند. شرکت آمادئوس جهت ارائه خدمات در بازار اروپا در کنار تنها ارائه دهنده خدمات مشابه یعنی شرکت Sabre آمریکایی تاسیس شد. اولین نرم افزار آمادئوس از روی System One ( یک شرکت آمریکایی که با Sabre رقابت می کرد اما ورشکسته شد ) و یک نسخه از نرم افزار قیمت گذاریِ Air France تهیه شد. در ابتدا سیستم Amadeus به سامانه رزرواسیون آنلاین پرواز اختصاص یافته بود. در طول سال ها، به خدمات مسافرتی دیگر ( رزرواسیون آنلاین هتل ها، قطار، اتومبیل، خدمات بیمه و غیره ) نیز توسعه یافت.
مرکز داده های آمادئوس (Data center) :
مرکز داده ( Data center ) آمادئوس در شهر اردینگ ( Erding ) آلمان است. در سال 2010، مجموعه Erding نیم میلیارد معاملات روزانه را پردازش کرد. Erding به طور متوسط 9000 درخواست کاربر را در کمتر از 3 میلی ثانیه و میانگین بازدهی 99.99٪ تحلیل کرد.
مراکز داده های آمادئوس به غیر از اردینگ ( Erding ) آلمان، در میامی ایالات متحده و سیدنی استرالیا قرار دارند. آمادئوس همچنین شعب دیگری در آلمان، تایلند، هند، لهستان، کلمبیا، اوکراین و اتحادیه اروپا دارد.
وب سرویس پرواز آمادئوس :
وب سرویس ( API ) آمادئوس یک نرم افزار آنلاین است که از طریق کدهای XML امکان ارائه پروازهای بین المللی را به صورت B2C جهت خدمات گردشگری امکان پذیر می کند. آمادئوس به شما امکان پیاده سازی آن را روی سیستم های آنلاین گردشگری ( در طـراحی سایت گردشگری ) و سیستمهای داخلی ( کانترها ) می دهد. از مزایای این وب سرویس می توان به فروش بر روی استاکهای پروازی ( Flight stocks ) مجموعه های گردشکری اشاره کرد. آمادئوس از محبوب ترین و بی نقص ترین وب سرویس های گردشگری موجود در بازار می باشد. برای مثال در سال 2009 سهم آن از فروش جهانی 37% اعلام شد. مجموعه پروازهای ارائه شده توسط این وب سرویس بازه بسیاری عظیم از شرکتهای هواپیمایی را تشکیل می دهد و تهیه بلیط های صادر شده خارج از محل صدور ( SOTO ) را نیز شامل می شود. لازم به ذکر است این وب سرویس پرواز های هواپیمایی های ایران را شامل نمی شود.
جهت اخذ این وب سرویس در صورتی که مجموعه شما دارای بند الف می باشد، می توانید با این شرکت شروع به مذاکره کرده و پس از انجام اقدامات لازم، کدهای وب سرویس را اخذ کرده و اقدام به پیاده سازی آن کنید. اقدامات مورد نیازی که جهت اخذ وب سرویس آمادئوس عبارتند از:
وثیقه ( ضمانت نامه بانکی )، هزینه نصب ( حدود 26 میلیون تومان )، موارد پشتیبانی که در قرارداد شما قید می شود و معرفی شرکت IT جهت پیاده سازی وب سرویس ( شرکتی که معرفی می کنید می بایست گواهینامه یا همان Certificate لازم را از آمادئوس را اخذ کرده باشد. )
پس از اخذ کدهای این وب سرویس، می توانید آن را در اختیار برنامه نویس ها قرار داده تا اقدام به پیاده سازی آن در زمان طراحـی سایت گردشگری شما کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.