طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

درباره ی شرکت GTA وخدمات ارائه شده ی این شرکت در زمینه ی گردشگری

شرکت Gullivers Travel Associates) GTA) در سال 1975 در لندن تاسیس شد. GTA در زمینه ی رزرواسیون آنلاین هتل ها برای مسافرت و گردشگری از شرکت های پیشتاز و عمده در دنیاست. خدمات این شرکت بر اساس منابع غنی و بروز آنلاین آن ارائه می شوند و همچنین امکان انتخاب قیمت های مناسب را در اختیار مشتری می گذارد.
سیستم رزرواسیون آنلاین GTA و امکانات آنلاین آن به طور کامل صنعت گردشگری را در زمینه ی تجاری دچار تغییر کرده است. این سیستم صنعت گردشگری را از یک سیستم رزروی به یک سازمان که مستقیماَ خدمات خود را به فروش می رساند تبدیل کرده است.
منبع داده های سیستم GTA دارای بیش از 20000 مورد است که منبع بسیار غنی برای سیستم های رزرواسیون آنلاین حساب می شود. این منبع داده به وسیله ی کارکنان GTA گرداوری شده است، و پایه ی این اطلاعات هم گزارشات همراه با جزییات واقعی از محل های اقامت و همچنین امکانات محل مورد نظر است. اکثر هتل ها عکس هایی از داخل فضای هتل، اتاق هایشان و همچنین نمای بیرونی را در اختیارتان می گذارند. در نتیجه مشتری می تواند تصور دیداری درستی از مکانی که قصد سفر به آنجا را دارد داشته باشد. و هتل هایی که در شهرهای بزرگ توریستی دنیا قرار دارند نقشه هایی در اختیار دارند که مکان و محله ی هتل را به همراه امکانات و جزییاتش نشان می دهند.
در این جا اشاره ای کلی به امکانات این سیستم می شود:
1- امکانات در همه ی روزهای سال و 24 ساعت شبانه روز در اختیار شما قرار می گیرد.
2- دسترسی به بیش از 20000 مورد مختلف در تمام دنیا.
3- قیمت های با رقابت بالا، که به مشتری بهترین حق انتخاب را از میان آنها می دهد.
4- کارکردن با این سیستم آسان است.
5- رزرواسیون آنلاین فوری و داشتن قابلیت تایید سریع.
6- در اختیار داشتن عکس های متعدّد از هتل ها.
7- در اختیار داشتن گزارش های مستقل از خدمات هر هتل.
8- در اختیار داشتن نقشه های به روز از شهرها.
قسمت عمده ای از موفقیتGTA به خاطر امکانات ارتباطات بسیار قوی است. سرمایه گذاریِ مداوم در زمینه ی فناوری اطلاعات (IT) جز اولویت های اصلی شرکت در طول سال های متوالی بوده است. تا این لحظه میلیون ها دلار صرف طراحی و گسترش دادن سیستم بی همتای GTA شده است. همچنین مبالغ بسیار زیادی صرف وصل کردن دفاتر شرکت و سیستم های عظیم سخت افزاری از طریق اینترنت شده است.
بخش فناوری اطلاعات GTA شامل گسترش دهندگان برنامه ها، تحلیلگران فنی، متخصصین شبکه و بخش پشتیبانی نرم افزار است. این شرکت از شبکه ی اینترنت داخلی (اینترانت) برای کارکنان خود استفاده می کند. به وسیله ی اینترانت کارکنان می توانند به اپلیکیشن های اداری و عملیّاتی در تمامی دفاتر شرکت در دنیا دسترسی داشته باشند.
در اوایل سال 2011 میلادی شرکت سوئیسی معروف در زمینه ی گردشگری به نام Kuoni با ارائه ی پیشنهاد 720 میلیون دلاری قسمتی از شرکت GTA را خریداری کرد. اکنون سفر های گروهی GTA با نام Kuoni فعالیت می کند. اما در بخش رزرواسیون هتل همچنان GTA با آژانس های مسافرتی همکاری می کند.
شرکت GTA بیش از 20 سال است که با آژانس های مسافرتی ایرانی در زمینه ی برگزاری تورهای گروهی و رزرواسیون هتل های تک همکاری میکند. شرکتGTA در حال حاضر با آژانس های مسافرتی همچون آژانس مسافرتی ققنوس، آژانس مسافرتی پَرین و شرکت هواپیمایی الی گشت و ... به صورت مستقیم همکاری می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.