طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

7 نکته درباره ی شبکه ی نمایش تبلیـغات گوگل (Google Display Network)

شبکه ی نمایش گوگل سرویسی است که با استفاده از جمع آوری اطلاعات منابع سایت ها، اَپ های موبایل، ویدیو ها و وبلاگ های مختلف کلمات کلیدی و خدمات دیگری را به شما ارائه می دهد.
با وارد کردن کلمات کلیدی در گوگل 80 درصد کاربران اینترنت در 100 کشور دنیا (با 30 زبان مختلف) می توانند مطالب شما را ببینند. جالب است که بدانید بر اساس منابع گوگل 90 درصد کاربران اینرنت در جهان از 2 میلیون سایت استفاده می کنند. با این مثال اهمیت این سرویس را می فهمید: شما اهل مسافرت و طبیعت گردی هستید و می خواهید عکس هایی که از سفر های خود گرفته اید را در سایتی قرار دهید و بفروشید. شبکه ی نمایش گوگل به شما این امکان را می دهد که با انتخاب کلمات کلیدیِ مناسب تبلیغ شما در بخش سایت های مربوط دیده شود. همچنین اگر در قسمت موضوعات این سرویس گوگل طبقه بندی مسافرت را انتخاب کنید احتمال دیده شدن تبلیغ شما در سایت مناسب و شانس فروخته شدن عکس ها خیلی بالاتر می رود . در اینجا 7 نکته در مورد این شبکه ی نمایش گوگل آمده است
1-شروع در شبکه ی نمایش گوگل برای بازاریابی مجدد:
همه ی حرفه ای ها در زمینه ی بازاریابی الکترونیک اعتقاد دارند که سرویس شبکه ی نمایش گوگل بهترین مورد برای بازاریابی مجدد است. بازاریابی مجدد برای مشتاق نگه داشتن مشتری های قدیمیتان به کسب و کار شما استفاده می شود.
2-استفاده از محل های مدیریت شده(شاخه ها) برای قرار گرفتن تبلیغات:
مدیریت محل قرار گرفتن تبلیغ تنها روش هدفمند است که به شما توانایی قرار دادن تبلیغ در محل مورد نظر را می دهد. اگر از روش های قرار گرفتن تبلیغ بر اساس علایق و یا موضوع استفاده می کنید، گوگل تصمیم می گیرد که تبلیغ شما در کدام سایت قرار بگیرد. اما با استفاده از محل های مدیریت شده شما دقیقاً تصمیم می گیرید که تبلیغتان در کدام سایت قرار بگیرد.
3-تصمیم گیری بر اساس بودجه:
برای شروع سرمایه گذاری استفاده کردن از مبالغ کم توصیه شده است. اما وقتی که کسب و کارتان رونق گرفت، بیشتر و بیشتر باید سرمایه را در جریان بیاندازید.
4-تبلیغات به هر دو شکل (تبلیغات متنی و تصویری) :
ممکن است در ابتدا این موضوع که به هر شکل تبلیغ کنیم، تلف کردن وقت و زمان به نظر بیاید. بعضی ها هم اعتقاد دارند که بعضی وب سایت ها همه شکل های تبلیغ را پوشش نمی د هند. اما اگر فقط به یک شکل خاص تبلیغ کنید، درصد شکست خوردنتان بالا می رود. البته مردم با تبلیغات تصویری راحت تر هستند ولی تبلیغات متنی نباید فراموش شوند.
5-استفاده از تبلیغات ساده و دیداری:
درصد بالایی از تبلیغاتی که در این سرویس نشان داده می شوند نوشته های ساده و کوتاه هستند همچنین برای طراحی تبلیغات تصویری گوگل ابزاری را در اختیار شما می گذارد که به راحتی و بدون داشتن مهارت های خاص فوتوشاپ می توانید عکس تبلیغ را طراحی کنید.
6-جستجو ها و نمایش:
همان اندازه که به فهرست جستجو اهمیت می دهید به فهرست نمایش هم باید اهمیت داد. بسیاری فقط تمرکز خود را روی لیست جستجو ها و موارد مربوط به آن می دهند اما این نکته ی مهم را فراموش می کنند که فهرست نمایش ها هم اهمیت زیادی دارد.
7-کنار گذاشتن مبلغی برای تست کردن:
توصیه این است که وقتی به هدف اصلی خود رسیدید مقداری بودجه (10 تا 20 درصد کل) را برای تست کردن و یا همان آزمون و خطا کنار بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.