طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

سیستم مدیریت محتوا (CMS) و نقش آن در طراحی وب سایت ها

مدیریت محتوا نقش زیادی در تجارت امروز دارد و پایه و اساس وبلاگ نویسی، انتشار اخبار، توضیحات محصولات و … در وب سایت است. برای افزایش رنک وب سایت، نیاز اصلی داشتن یک سیستم جامع مدیریت محتوا است. همچنین استفاده از تجارب طراحان حرفه ای برای طراحی وب سایت ریسپانسیو ضروریست.
سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) یک برنامه رایانه‌ای است که امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا، سازماندهی، حذف و نگهداری از طریق یک رابط مرکزی را فراهم می‌کند. یک سیستم مدیریت محتوا از دو عنصر تشکیل شده است:
1- نرم‌افزار مدیریت محتوا، که به مدیر محتوا یا نویسنده، که ممکن است دانش لازم در مورد زبان نشانه گزاری (HTML) را نداشته باشد، اجازه می‌دهد تا ایجاد، ویرایش و حذف محتوای یک وب سایت را بدون نیاز به تخصص یک وب مستر ( طراحان وب سایت یا مدیران وب‌سایت و وبلاگ) مدیریت کند.
2- نرم‌افزار تحویل محتوا ، که با تفسیر و استفاده از آن اطلاعات وب سایت را بروز رسانی می‌کند.
سیستم مدیریت محتوا از دهه ی نود میلادی به وجود آمد. از رایج ترین سیستم های مدیریت محتوا که به صورت عمومی و رایگان استفاده می شوند، می توان به جوملا و همچنین وردپرس اشاره کرد که در طراحی وب سایت استفاده می شود.
بسیاری از شرکت ها در انجام دادن بروزرسانی ها روی وب سایت خود با مشکل مواجه هستند. بیشتر اوقات هم در بارگزاری کردن مطالب روی وب سایت به وسیله ی سرویس های عمومی تاخیر پیش می آید. به همین دلیل مخاطبین و یا مشتریان نمی توانند مطالب بروز را روی سایت ببینند. این امر باعث می شود که سایت گوگل برای لیست کردن وب سایت این شرکت ها در لیست جستجوی کاربران، آن ها در اولویت نمایش قرار ندهد.
یک سیستم مدیریت محتوا که دارای طراحی ساده است، به کسانی که هیچ گونه دانش برنامه نویسی یا طراحی وب سایت ندارند کمک می کند که مطالب خود را با سرعت زیاد بر روی وب سایت شرکت یا خودشان بارگزاری کنند. این موضوع در شرکت های طراحی وب سایت و یا در بخش فناوری اطلاعات شرکت ها باعث می شود که تماس های غیر ضروری به حداقل برسد و در نتیجه بازده کاری بالا برود. بارگزاری با حداکثر سرعت ممکن در هر وب سایتِ حرفه ای، نکته ای کلیدی می باشد.
برای برخی از شرکت ها داشتن سایتی که خودشان بتوانند کارهای مربوط به طراحی وب سایت را روی آن انجام دهند راهکار خوبی به نظر می رسد. ولی در هر صورت مشورت با شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت برای طراحی سایت و گسترش دادن آن امری ضروری است. توجه داشته باشید که در طراحی سایت، داشتن ظاهر خوب مهم است ولی همه ی موضوع نیست. سایت شما باید به صورت مداوم آنالیز و بروز شود تا میزان مخاطبان یا مشتریان شما بیشتر و بیشتر شود. استفاده ی درست از کلمات کلیدی در طراحی وب سایتتان باعث می شود که بیشتر دیده شوید.
نکته ی بسیار مهم دیگر: با توجه به رایج شدن بسیار زیادِ استفاده از گوشی های هوشمند همراه به جای کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها، طراحی سایت شما باید به گونه ای انجام شود که روی صفحه ی تمام موبایل ها (با سیستم های عامل گوناکون) نیز به وضوح نمایش داده شود.
در آخر لازم به ذکر است که اگر در زمینه ی طراحی وب سایت درست اقدام کنید، تمامی هزینه های طراحی شما با سودی که از طریق افزایش رنک شما بدست می آید جبران می شود. دلیل این موضوع هم ساده است با افزایش رنک، شما راحت تر در موتورهای جستجو گر مثل گوگل توسط افراد دیده می شوید. در نتیجه میزان مخاطبین و مشتریان شما هم روز به روز بالا می رود.
پیشنهاد ما به شما استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای قوی و شخصی است، البته به همراه کمک گرفتن از تجربه ی طراحان حرفه ای سایت برای داشتن یک وب سایت ریسپانسیو است. متخصصین سئو برای انجام مراحل بهینه سازی روی سایت شما و در نتیجه افزایش یافتن رنک وب سایت به شما کمک خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.