طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

ویژگی های وب سایت گردشگری خوب برای جذب مخاطب

برای ساخت یک وب سایت گردشگری ابتدا باید در نظر داشت که نیازهای هر مجموعه با نوع و تعداد مشتریان آنها رابطه مستقیم دارد. وب سایت های گردشگری که در جذب مخاطب و مشتری موفق هستند به صورت اتفاقی این موفقیت را کسب نکرده اند.
وب سایت های گردشگری که در جذب مخاطب و مشتری موفق هستند عمدتا از ویژگی های مشترکی برخوردار هستند که در ادامه شما را با برترین آنها آشنا می کنیم :
- خودتان را به جای مشتری خود فرض کنید :
اپراتورهای مجموعه های گردشگری، تورها و مقاصد خود را به صورت کامل می شناسند. ولی آن تورها برای خیلی از مشتریان اولین تجربه در کشور مقصد می باشد. برای مثال سال گذشته مردم از رفتن به تمام نقاط آفریقا به دلیل بیماری ابولا منصرف شده اند، غافل از اینکه شیوع بیماری کیلومترها با آنها فاصله داشته است.
برخی از مسافران مقاصد خاصی را مد نظر دارند و با جستجو در مجموعه های گردشگری به دنبال یافتن بهترین گزینه می باشند، پس مطمئن شوید که در طراحی سایت خود، دلایلی که شما را از رقیبان خود برجسته تر می کند را ارائه کرده اید. سایر مسافران به دنبال الهام گرفتن از سایت شما برای انتخاب مقصد خود هستند، پس می بایست از عکسهای با کیفیت، بزرگ و جذاب جهت نمایش مقاصد استفاده کنید و مطالب مفید ( به همراه کلمات کلیدی ) در خصوص مقصد مورد نظر را در سایت خود قرار دهید.
همچنین ارتباط ( Link ) بین تورهای خود قرار دهید، اگر شما چند تور مختلف برای یک مقصد یا کشور دارید مطمئن شوید که به یکدیگر متصل ( Link ) هستند تا مشتریان بتوانند بهترین گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند.
- کار کردن و دسترسی ها در سایت شما باید ساده باشد :
اگر طراحی سایت شما برای بازدیدکنندگان گیج کننده، آهسته یا دشوار باشد، آنها برای خروج از سایت شما و یافتن سایتی ساده تر، تردید نخواهند کرد.
همه صفحات در سایت شما برابر نیستند، برخی از صفحات نمای اصلی و اولیه، دیگران اطلاعات زمینه و ثانویه هستند. از سوی دیگر صفحات تور، کلید فروش تورهای شما هستند. با توجه به آن، باید مطمئن شوید که صفحات وب کلیدی، دارای اولویت بیشتری از صفحات دیگر هستند. تمرکز اصلی صفحه نخست باید جستجو و یا مرور تورهای شما توسط مردم باشد، پس حتما این اولویت را در نظر داشته باشید. ارائه نمونه ای از تورهای شما می تواند مثال خوبی در این زمینه باشد.
هنگامی که بازدید کننده ای تصمیم به خرید یکی از تورهای شما را داشته باشد، سایت شما باید به دو هدف برسد :
1- ایجاد تمایل به باز کردن و مطالعه تور. با عکاسی خوب و شرح مناسب تورهای شما
2- تشویق به خرید یا رزرواسیون آنلاین تور، مهم ترین بخش کل عملیات دکمه رزرواسیون آنلاین، فرم درخواست یا شماره آن است.
- نشان دهید چه چیزی باعث برتری شرکت گردشگری شما است :
در حالی که تمام شرکتهای گردشگری در حال ارائه تورهای منحصر به فرد می باشند، شانس رقابت در فروش آن تورها تقریبا یکسان است. نشان دادن اینکه چرا تورهای شما برای مسافرانتان گزینه مناسب تری است، عامل اصلی در فروش تورهای شما خواهد بود. مشخصا ارائه اطلاعات و تشریح مناسب مقاصدتان به نحوه ای که بازدیدکنندگان سایت شما تصمیم به سفر به آنجا را اتخاذ کنند امری مهم است، اما شما در اینجا نیاز به اضافه کردن و نمایش برتری های خود نسبت به رقیبانتان خواهید داشت و این امر با طـراحی سایت گردشگری مناسب مقدور می شود.
به عنوان مثال شما یک پیشنهاد برای "سیم ریپ" در کامبوج دارید، مسلما تمامی تورها "معابد انگکور وات" و "معبد بایون" را شامل می شود. باید عوامل مورد توجه در تفاوتهای تورهای خود را بیابید - آیا شما هنگام طلوع آفتاب در آن مکانها برای عکاسی و رهایی از جمعیت زیاد خواهید بود؟ آیا تور شما شامل دوچرخه سواری و سواری بر روی فیلها خواهد بود؟ یا شاید شما معابد دور افتاده تر و خلوت تر را برای تورهای خود در نظر گرفته اید – این عوامل موجب فروش قدرتمند شما خواهد شد.
- اعتبار شما و اطمینان به مخاطبان:
زمانی که مشتری توری را خریداری می کند، مبلغ قابل توجهی را پرداخت می کند در حالی که هنوز هیچ خدماتی دریافت نکرده است. پس اطمینان یکی از موضوعاتی است که باعث پیروزی شما می شود. طراحی سایت مدرن و حرفه ای قدم اول شما خواهد بود. مردم با مشاهده وب سایت شما، شرکت شما را قضاوت می کنند.
دریافت پیشنهادات و نظرهای مسافران نیز می تواند به اعتماد مخاطبانتان کمک کند ( البته با فرض مثبت بودن آنها. ) به ویژه استفاده از سایتهای دیگری که در این زمینه تخصص دارند. ( مثل Tripadvisor ) سعی کنید مسافرانتان را پس از بازگشت از سفر، به نوشتن نظراتشان تشویق کنید و نظراتشان را در سایت خود ( در بخش تورهای مرتبط ) قرار دهید.
- تصاویر زیبا و جذاب :
کیفیت تصاویر و سایز آنها ( همانطور که از قبل به آن اشاره شد ) نقش بسزایی در جذب مشتریان شما خواهد داشت. تصاویری انتخاب کنید که مخاطب را ترقیب به مشاهده مقاصد کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.