طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

آشنایی با گروه هتل بدز ( Hotelbeds ) و بررسی روند موفقیت این شرکت در زمینه گردشگری

شرکت هتل بدز ( Hotelbeds ) در سال 2001 در اسپانیا فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت لیست عظیمی از هتل های فعال در سراسر جهان را در اختیار دارد. هتل بدز با استفاده از وب سرویس های گردشگری، خدمات رزرواسیون آنلاین هتل و ... را ارائه می کند.
معرفی شرکت هتل بدز:
شرکت هتل بدز ( Hotelbeds ) در سال 2001 در اسپانیا فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت لیست عظیمی از هتل های فعال در سراسر جهان را در اختیار دارد. هتل بدز با استفاده از وب سرویس های گردشگری، خدمات رزرواسیون آنلاین هتل و ... را ارائه می کند. این شرکت خدمات مختلفی از جمله رزرواسیون هتل ( تا سقف 5 ستاره ) را ارائه می کند. در کنار خدمات رزرواسیون، سرویس هایی مثل خدمات حمل و نقل ( اجاره دادن ماشین )، فروختن بلیت فستیوال ها و همچنین فراهم نمودن امکانات گشت و گذار را برای مشتریان انجام می دهد.
مروری بر روند رشد هتل بدز در 15سال اخیر:
در سال 2001 شرکت هتل بدز به طور رسمی ثبت و راه اندازی شد.
در سال 2003 سایت bedsonline که رزورواسیون هتل و خدمات مربوط به حمل و نقل و ... را انجام می دهد راه اندازی کرد. همچنین سایت INTERCRUISES که مربوط به خدمات مسافرت های دریایی است ( از جمله رزرواسیون اتاق در کشتی های مجلل )، در همین سال آغاز به کار کرد.
در سال 2004 شریک رسمی easyJet ( شرکت ارائه دهنده ی سرویس های هواپیمایی ) شد و خدمات خود را با سرویس های easyJet مطابق کرد.
در سال های 2006 و 2007 پیشرفت زیادی در زمینه ی گسترش مقصدها به سمت آسیا و همچنین اجاره دادن ماشین در محل های اقامت توریست ها، توسط هتل بدز صورت گرفت.
از 2008 تا 2010 با توجه به رشد عمده تعداد کاربران آنلاین، هتل بدز روی توسعه ی جهانی سرویس هایش تمرکز کرد.
سال 2013 اقدامات مهمی برای راحت تر گرفتن ویزا و پرداخت های آنلاین انجام شد.
از جمله کار هایی که در 2014 انجام شد ساختن سایت TUI Group است که از نظر طـراحی سایت گردشگری، از بهترین وبسایت های گردشگری جهان حساب می شود.
در سال 2015 سایت hotelbedsGROUP راه اندازی شد.
گروه هتل بدز هم اکنون در 37 کشور دنیا، دارای 153 شعبه می باشد. در سرورهای هتل بدز تاکنون بیش از 120,000 هتل در 185 کشور دنیا ثبت شده اند. همچنین این عدد برای آژانس های مسافرتی بیش از 35000 می باشد. تعداد ماشین های قابل اجاره کردن ( در 150 کشور دنیا ) 142,000 ذکر شده است. این اعداد به خوبی نشان دهنده قدرت بالای هتل بدز در ارائه ی خدمات گردشگری می باشد.
نگرش کلی شرکت هتل بدز به موضوع سفر:
هتل بدز در زمینه مسافرت ایده های خاص خود را دارد. از جمله این که مسافرت را برای همه افراد در یک قالب نمی بیند و معتقد است که سفر برای هر شخص باید به شکل خاص او باشد. به همین خاطر همواره مسافرت ها و برنامه های پیشنهادی برای آن ها در حال تغییر است ( همان طور که شخصیت افراد مختلف با هم تفاوت دارد. ) از دیدگاه هتل بدز مسافرت، صرفاً عبور از نقطه ی (الف) و رسیدن به نقطه ی (ب) نیست! بلکه شامل گشت و گذار، تجارب جدید و همچنین به اشتراک گذاشتن آن ها با دیگران می باشد. در واقع شعار هتل بدز تغییر دادن آینده سفرهاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.