طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

آشنایی با شرکت و وب سـرویس پرواز میستی فلای (Mystifly)

شرکت میستی فلای ارائه دهنده خدمات هوایی است که پروازهای بیش از 900 شرکت هواپیمایی را به صورت رزرواسیون آنلاین و فروش ارائه می کند و برنده جایزه بیشترین فروش آنلاین پرواز در سال 2015 می باشد.
معرفی شرکت میستی فلای (Mystifly)
مقر اصلی شرکت میستی فلای در سنگاپور می باشد و در سال 2009 تاسیس شده است. میستی فلای اکنون یکی از بزرگترین ارائه کنندگان خدمات B2B پرواز در سرار جهان می باشد. از جمله ویژگی هایی که باعث موفقیت این شرکت می باشد، قیمت مناسب و رقابتی پروازهای ارائه شده توسط آنها است.
با مراکز فروش در بیش از 70 کشور دنیا و با ارائه پروازهای بیش از 900 شرکت هواپیمایی، امروزه میستی فلای توانسته در بازارهای بزرگی مانند آمریکا، انگلیس، سنگاپور، هند، برزیل و استرالیا نقش مهمی داشته باشد. میستی فلای با بهره بردن از یکی از قوی ترین وب سرویس های گردشگری و ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین بلیط، تاکنون بیش از 2500 مشتری در بیش از 60 کشور داشته است.
نحوه ارائه خدمات شرکت میستی فلای:
شرکت میستی فلای در دو سطح متفاوت خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد :
  • My Fare Box
  • One point
- My Fare Box :
این نوع خدمات شامل ارائه دسترسی به پنل کاربری آنلاین MyFareBox جهت مجموعه های گردشگری می باشد (دریافت sign). این روش به صورت B2B می باشد و برای خرید پروازهای ارائه شده توسط میستی فلای از این پنل آنلاین و ارائه به مشتریان مناسب می باشد. از ویژگی های آن می توان به استفاده از ارزهای متفاوت، پشتیبانی از GDS های گوناگون ، استفاده از اکثر روشهای پرداخت و پشتیبانی 24 ساعته اشاره نمود.
- One Point :
One Point نام خدمات وب سرویس (API) میستی فلای می باشد که برای ارائه خدمات به صورت B2C مناسب است. این وب سرویس از طریق کدهای XML قابل تعریف است و طبق استاندارد وب سرویسها از SOAP، WSDL و UDDI تشکیل شده است و از Framework های زیر قابل پیاده سازی می باشند:
  • Microsoft .NET Framework
  • Java with Apache Axis
  • PHP with the Soap Extension
از ویژگی های وب سرویس میستی فلای می توان به مواردی چون نرخهای پایین به خصوص در پروازهای SOTO ، ارائه اطلاعات بار مربوط به هر شرکت هواپیمایی، نمایش اطلاعات اضافی پروازها مانند نرخ غذاها و خدمات درون پرواز یا اضافه بار ... و قابلیت رزرو همزمان 5 برنامه سفر برای یک مسافر اشاره نمود.
وب سرویس پرواز میستی فلای قابلیت پیاده سازی بر روی سیستم های Back office را دارد. همچنین در طراحی اپلیکیشن موبایل گردشگری ( رزرو آنلاین بلیط ) و یا در طـراحی سایت گردشگری، می توان از آن استفاده نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.