طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

درباره شرکت خدمات گردشگری اکس پدیا (Expedia) و خدمات ارائه شده این شرکت

شرکت Expedia مجموعه بزرگی است که در اواخر دهه 90 میلادی در آمریکا تاسیس شد. این مجموعه در زمینه گردشگری فعالیت می کند. این مجموعه بیش از 200 سایت رزرواسیون آنلاین را در 75 کشور دنیا می گرداند. تعداد پرسنل مجموعه 20000 نفر در نقاط مختلف دنیا می باشد. Expedia با بیش از 500 ایرلاین مختلف در جهان قرارداد دارد و شامل زیرمجموعه های مهمی می باشد.
معرفی شرکت اکس پدیا ( Expedia ) و زمینه کاری آن :
اکس پدیا ( Expedia ) مجموعه بزرگی است که در اواخر دهه 90 میلادی در آمریکا تاسیس شد. اکس پدیا در زمینه گردشگری فعالیت می کند. این شرکت صاحب و گرداننده چندین برند آنلاین خدمات گردشگری بین المللی و وب سایت های گردشگری متعددی است. اکس پدیا با استفاده از وب سرویس های گردشگری، این خدمات را به راحتی ارائه می دهد: رزرواسـیون آنلاین هتل در بیشتر نقاط جهان، رزرواسـیون آنلاین پرواز، خدمات مربوط به مسافرت های دریایی، اجاره ماشین در مقصد و ...
منابع انسانی اکس پدیا و قدرت سرویس دهی :
این مجموعه بیش از 200 سایت رزرواسیون آنلاین را در 75 کشور دنیا می گرداند. تعداد پرسنل آن در نقاط مختلف دنیا 20000 نفر اعلام شده است. اکس پدیا می تواند بیش از 385000 اتاق را با کیفیت های مختلف (تا سقف 5 ستاره) جستجو کرده و برای رزرو آنلاین در اختیار شما قرار دهد. اکس پدیا با بیش از 500 ایرلاین مختلف در جهان قرارداد دارد. این شرکت زیر مجموعه های زیادی دارد که در پایین اشاره مختصری به آن ها می شود.
لیست چند برند گردشگری که اکس پدیا آنها را پوشش می دهد :

  • ۹۶/۰۵/۱۲
  • بهروز اسدی

رزرواسیون آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.