طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

آشنایی با شرکت یاتـی و راهنمایی در خصوص وب سرویـس پرواز یـاتی

یاتی یک شرکت ترکیه ای می باشد که با ارائه راهکارهای آنلاین در خصوص ارائه خدمات کارگزارهای خدمات مسافرتی و شرکتهای هواپیمایی و ... به شرکتهای گردشگری، در این صنعت از سال 2010 فعالیت می کند. در ایران محبوب ترین خدمات این شرکت ارائه وب سرویس پرواز می باشد.
معرفی شرکت یاتی (INTERNATIONAL AIR TRAVEL INDEX) (IATI) و تاریخچه آن:
یاتی یک سیستم گردشگری آنلاین است که رسانه معتبر و یکپارچه بین عوامل و تأمین کنندگان خدمات مسافرتی در سراسر جهان را فراهم میکند. محدوده خدمات یاتی شامل پروازها ، هتل ، جابجایی عظیم ، کرایه اتومبیل و سایر خدمات مربوط به هسته اصلی خدمات مسافرتی را پوشش می دهد. تمامی خدمات یاتی کاملا آنلاین هستند ، که امکان برقراری ارتباط یکپارچه و سریع بین عرضه کنندگان و فروشندگان محصول را فراهم می کند.
یاتی یک راه حل کامل مسافرتی برای آژانس های مسافرتی با محصولات سریع و پاسخگو ارائه می دهد که آنها را قادر به رقابت با بازار همیشه در حال رشد می کند.یاتی در ماه می سال 2010 در آنتالیا تأسیس شد و موفقیت بزرگی در بخش های مسافرتی به دست آورد و در کمتر از یک سال به سیستم گردشگری راهنمای مسافرتی ترکیه تبدیل شده است. امروزه یاتی دارای بیش از 15000 عامل فعال در 25 کشور جهان است و بیش از 6000 عملیات سفر در روز را مدیریت می کند.
وب سرویس پرواز یاتی :
یاتی دارای مجموعه ای از شرکت های هواپیمایی است متشکل از 180 خطوط هوایی بزرگ ، پروازهای کم هزینه و منطقه ای، پروازهای چارتری و جت های خصوصی می باشد.
از نکات قابل توجه در وب سرویس یاتی می توان به شرکت هواپیمایی ماهان اشاره نمود. با پیاده سازی وب سرویس یاتی، مشتریان شما به پروازهای بین المللی ماهان نیز دسترسی خواهند داشت. خریدهای انجام شده در وب سرویس یاتی بر روی استاکهای پرواز شما قرار نمی گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.