طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

درباره Lots Of Hotels و خدمات ارائه شده این شرکت در زمینه گردشگری

شرکت Lots of Hotels (به طور مخفف LOH) در سال 2002 به طور همزمان در دوبی و لندن شروع به کار کرد. این شرکت تبلیغاتی قطبی مهم در صنعت گردشگری است. این مجموعه در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل ها فعالیت می کند.
شرکت Lots of Hotels (به طور مخفف LOH) در سال 2002 به طور همزمان در دوبی و لندن شروع به کار کرد. این شرکت تبلیغاتی قطبی مهم در صنعت گردشگری است. این مجموعه در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل ها فعالیت می کند. Lots Of Hotels در واقع شاخه ای از بزرگترین آژانس مسافرتی آنلاین استرالیا به نام Webjet است. انتخاب دوبی برای محل قرارگیری شرکت از بابت نزدیکی و سهولت ارتباط با منطقه ی خاورمیانه و آفریقا است که همواره در زمینه ی گردشگری از پتانسیل زیادی برخوردار بوده است. انتخاب لندن هم به عنوان محل دائمی دیگر شرکت به دلیل سهولت و سرعت انجام امور مالی و بانکی در آن ناحیه است.
هدف این شرکت در اختیار گذاشتن اطلاعات و عکس های هتل های زیادی در تمام نقاط دنیا است. این اطلاعات به ساده ترین روش ممکن در دسترس مخاطبان و مشتریان قرار می گیرند. علاوه بر سادگی دسترسی به اطلاعات مذکور، تمامی آن ها باید به روز باشند. این شرکت تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب محل اقامت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. سطح کیفی هتل ها از 1 تا 5 ستاره تغییر می کند. اطلاعات اقامتی Lots Of Hotels در بر گیرنده عکس ها و توضیحات بیش از 200000 اتاق در تمام دنیاست. منابع این شرکت راجع به هتل ها با توجه به امتیازات داده شده توسط مشتریان جمع آوری شده است. مشتریان با مقایسه هتل های مختلف می توانند تصمیم بگیرند که در چه فصلی از سال و به کجا می توانند راحت تر سفر کنند.
Lots of Hotels بر اساس آمار خود روزانه یک میلیون اتاق را در اکثر نقاط جهان به صورت آنلاین برای اجاره ارائه می کند. این اتاق ها در بیش از 22000 هتل آپارتمان و 5000 هزار هتل کنار دریا و هزاران هتل دیگر واقع شده است. مجموعه ی Lots Of Hotels شامل 15 شعبه در دنیاست. Lots of Hotels از وب سرویس های آنلاین XML استفاده می کند که در بالا بردن سرعت خدمات آنلاین شرکتشان نقش بسزایی داشته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.