طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

  • ۰
  • ۰

10 نکته برای انتخاب شرکت سئو مناسب کسب و کار شما

زمان انتخاب یک شرکت سئو تداخل و حجم اطلاعات در این خصوص، باعث سردرگمی در انتخاب شرکت مناسب برای شما می شود. از آنجایی که کسب و کار شما رکن مهم شرکت شما است، شما نمی توانید که این امر حیـــاتی (سئو) را به هر شرکتی بسپارید. همانطور که حتما تا کنون متوجه شده اید در زمینه سئو زمان به ضرر شما در حال حرکت می باشد. به ازای هر روزی که شما با بهینه سازی سایت خود درگیر هستید، در حال از دست دادن درآمد و عقب رفتن نسبت به رقبای خود هستید.
برای رفع برخی از این سردرگمی ها، 10 مورد را که هنگام تحقیق و انتخاب شرکت سئو مورد نظر خود باید مد نظر داشته باشید را ارئه کرده ایم.
1- حجم :
یک شرکت سئو خوب باید بتواند برای سایتها با حجمهای متفاوت، تعرفه های متناسبی ارائه کند. برای سایتهایی از 1 صفحه تا 1000 صفحه.
2- رتبه صفحه (Page Rank) :
شرکت سئو می بایست مسیر و روشهای مورد نظر برای کسب رتبه و موقعیت سایت شما را ارائه کند. این امر نیازمند به استفاده از ابزار آنالیز است که در برخی موارد شامل هزینه اندک نیز می باشد.
3- بهینه سازی کلمات کلیدی :
بهینه سازی کلمات کلیدی یکی از حیــاتی ترین امور سئو سایت شما است. شرکت سئو منتخب شما باید بتواند کلمات کلیدی شما را تحلیل و ارزیابی کند و در صورت لزوم کلمات کلیدی گوناگون دیگری نیز به شما پیشنهاد کند. چه در ابتدای پروژه و چه در طول آن.
4- استراتژی لینکها :
شرکتهای سئو خوب قابلیت تجزیه و تحلیل لینکهای سایت شما را دارند و با استفاده از تجزیه و تحلیل ها، لینکهایی را جهت کسب رتبه و موقعیت بهتر به شما معرفی و یا برای شما تهیه می کند.
5- پشتیبانی :
نیاز به توضیح زیادی در این خصوص وجود ندارد، زیرا پشتیبانی خدمات شما یکی از مهمترین امور آسایش شما از روند پروژه و موفقیت شما است. شرکت سئو می بایست همواره در دسترس بوده و همواره در خصوص برطرف کردن موارد پیش روی شما تلاش کند.
6- زمان :
شرکتهای سئو خوب برای شما برنامه ای ارائه می کنند که طبق آن شما در طول پروژه بتوانید بر امور خود تمرکز کرده و زمان زیادی را برای شما آزاد کند.
7- هزینه و تعرفه :
شرکت سئو باید بتواند براساس بودجه شما برای شما برنامه ریزی کند. سعی کنید همواره حدود قیمت خدمات سئو را مطلع شوید و از انتخاب قیمتهای گران و خیلی ارزان بپرهیزید.
8- ارتباط :
شرکت سئو باید تمامی اطلاعات ارتباطی شما را داشته باشد و همچنین شما نیز اطلاعات تماس شرکت را داشته باشید تا همواره از روند پروژه مطلع شوید.
9- گزارشات :
شرکت سئو خوب شما را همواره با ارائه گزارشات در خصوص گذشته، حال و آینده ی کسب و کارتان مطلع می کند. با این گزارشات شما دید بهتری از موقعیت خود و رقبای خود خواهید داشت.
10- اطلاعات فنی :
شرکتی که امور سئو شما را به دست می گیرد باید با کسب و کار شما آشنا باشد. در غیر این صورت نمی توان روی برنامه ریزی ای حساب کرد که تحلیل صحیحی از آن کسب و کار نداشته باشد.
اگر سایت شما نیاز به بهینه سازی سئو دارد، خودتان می توانید این کار را انجام دهید ولی انجام صحیح آنها نیازمند کسب تجربه و مطالعه گسترده در زمینه سئو خواهد بود. سایت ها و منابع گوناگونی در اینترنت برای آموزش سئو سایت وجود دارد که بسیاری از آنها اعتبار و ارزش چندانی ندارند و یا دیگر منسوخ شده اند. معمولا هزینه ای که به یک شرکت سئو معتبر می پردازید در قبال این زمان و ریسک اشتباه احتمالی شما، خواهد بود و با نگاهی دقیق تر متوجه خواهید شد که این هزینه کاملا به صرفه است. سئو سایت کاری زمانبر و پرزحمت است که نیازمند صبر و حوصله زیادی می باشد. انجام تغییرات کوچک و بزرگ در سایت شما توسط شرکت سئو نیازمند زمان حداقل دو هفته تا یک ماه جهت تاثیر بر میزان ورودی گوگل و جایگاه شما در نتایج جستجو می باشد. با توجه به جزئیات زیاد در علم سئو و پیچیدگی آن در عین سادگی، نمیتواند کاری ارزان باشد. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، قبول سئو سایت شما در مقابل پرداخت هزینه کم توسط یک شرکت سئو اولین جرقه برای عدم اعتماد شما و بررسی بیشتر خواهد بود.

  • ۹۶/۰۷/۰۴
  • بهروز اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.